24 April 2011

how to be a matured woman ?

assalamualaikum !

phewitt. cik oshin nak jadi wanita yang matang ke ? *erk. geli di situ. tetibe jep nak jadi wanita matang ni. what the HECK ? *gosh. sangat ganas sekali kata-kata mu. goli. goli.

ala. jangan la mematahkan semangat waja berkobar-kobar cik oshin ni. cik oshin nak jadi wanita yang comel lebih yakin dalam penampilan. bukan tak yakin sebelum ni. cuma setiap apa yang cik oshin pakai tak menggambarkan macam umor yang sebenar. haha.

bape umo cik oshin ? ce teka ce teka. haish. malu la nak kabar. haha. terus terang umo cik oshin 24 tahun 10 bulan 8 hari. *bape jam ngan minit tak tau. jadi sebagai wanita yang berkerjaya *ayat nak hebat kan !. kene la ada penampilan yang bersesuaian.

selalunya cik oshin lebih suka pakai t-shirt, jeans ngan selipar cabuk buruk. rasa bebas jep kaki ni nak nafas. ahaks. kadang-kadang tu je pakai baju kurung. itupun pegi keje punye pasal. tapi kadang-kadang pegi keje pon pakai t-shirt ngan slack. haha. sebab MALAS nak gosok baju kurung. *teruk betul anak dara nih. kompem kene rejek bakal mertua. haha.

tengok ! tengok ! macam budak-budak tak ?

cik oshin cam tak kisah la kot nak pakai camne pon. *kadang-kadang cerewet gak. haha. tapi sesekali tu nak la gak tukar style. cewah. bajet ko retis ke nak style bagai. pelish la. adakah dengan memakai baju kurung dan bertumit tinggi boleh menampakkan cik oshin matang ? rasanya macam tak jugak la. sebab kan orang tetap tanya 'awak ni tingkatan brape?'. peh. berdesing tinge korang kan baca soklan ni. haha.


cik oshin bukan nak perah santan perasan oke. tapi ni la kenyataan. orang tetap nak cakap cik oshin masih muda belia remaja. *oh tidak ~~~ ada mata yang menjeling di situ. menyampah nye aku ngan budak perasan ni (dalam ati korang kan). takpe. takpe. cik oshin tak marah sebab cik oshin pon menyampah ngan budak perasan comel nih. haha.

tolong la bagi pendapat dan luahan hati yep.

2 ulasan:

cik bAtu berkata...

hahaha...cik oshin tgkatan bpe ?? bdesing tak ??

osHin berkata...

cb : rasa merdu je soklan tu...hahaha....cb berdesing tak ?