20 April 2011

Contest Natural Beauty

woo. cantik sangat ke cik oshin sampai nak ikut contest nih. ish.ish. ish. sile la sedar ye. haha. bak kata pepatah kecantikan tu bukan terletak pada paras rupa. tapi kecantikan dalaman lebih berharga. kalau dalam da cantik kompem terserlah kecantikan tu kat luar plak.

haish. bebel plak dia. cam best je contest nih. jom JOIN.


syarat -syarat :

WAJIB follow abang stalker nih.

letak gambar korang paling suci. *maknanya tanpa sebarang alat-alat tambahan spt mekap, spec, accesories merepek. etc

suci ke? haha. lu pk la sendiri :p

khas buat teman ini

7 ulasan:

mimi berkata...

suci lah tu. ahah. manis je muka cik oshin kita ni :)
good luck!

osHin berkata...

haha...ada2 je mimi nih...segan da nih...huhu...

Abang Stalker berkata...

alolo..suci dlm debu.. :)thanks yup join abg.gud luck ;) btw,abg follow back.

wanie misa amane berkata...

terima kasih tagged saya ;)

osHin berkata...

abg S : suci dlm debu ? haha...kire tak bape nak suci la nih sebab ada debu eh...hahaha

misa : u r most welcome :)

sabrina sahlan berkata...

thanks :) . cntik .

osHin berkata...

sape yg cantik tuh...huhu