20 April 2011

jambatan 1 Malaysia ???

assalamualaikum my readers, followers, stalkers and whatsoever 's' lar. haha. korang penah dengar tak pasal jambatan 1 Malaysia ? aku pon tak penah dengar. haha. tapi terpikir jap nama ni lepas borak-borak kat FB ngan sorang fren. i called her Xia. sabahan gurl :) *saje nak glamer kan my dear nih. hehe.

memandangkan aku ni ramai jugak la kawan-kawan yang dok kat seberang laut tu. agak susah la nak jumpe mereka-mereka nih. tiket mahal plak tu. memang la sekarang ni banyak promo yang dibuat pihak penerbangan macam Air Asia, MAS, FireFly etc. tapi buat yang kurang mampu tu tersentap la jugak kan.

so aku tetibe rasa nak bagi idea plus pendapat la. napa kerajaan tak buat je satu jambatan yang menghubungkan Semenanjung ngan Sabah @ Sarawak. setahu aku la tiket dari JB ke sana lebih mahal dari tiket KL ke sana. betul tak. so kalau mana-mana penduduk yang berada di bahagian Selatan nih leh la lalu kat jambatan tu. hihi. kata 1 Malaysia slogan kite. napa tak buat betul-betul 1 Malaysia kan.

so, ape pendapat korang? ni just pandangan aku je la. 

Majulah Sukan Untuk Negara
*erk. takde kene-mengena oke.

Tiada ulasan: