18 April 2011

bila Incik Ben jadi follower

bangun pagi gosok gigi. pergi mandi. makan roti.

haha. cik oshin sengal pepagi nih. muahaha. kononnya nak sambung entry semalam pasal cinta tragis tuh. tapi tetibe mata ni tertarik menarik ke bahagian follower. hampir terkeluar bijik mata tengok senarai follower tu. ngee. setelah menyertai segmen dan contest yang dianjurkan blogger lain. alhamdulillah makin bertambah dan meningkat follower dan trafik.

terima kasih daun keladi buat para blogger. sayang korang ketat-ketat. *erk. kalau da berpunya tak leh lebih-lebih. nanti kene kejar parang. ngee. yang paling buat mata nak terjojol bila nampak blogger otai + pemes telah memfollow blog nih. ahaks. thanks Incik Ben. rasa terharu + tak tau nak cakap apa.

nampak tak. nampak tak.

buat kawan-kawan blogger cik oshin. kalau ada apa-apa teguran dan panduan untuk blog cik oshin ni diharap dapat la beri teguran ye. cik oshin baru nak berjinak merpati dalam blogging nih. masih banyak yang cik oshin kene belajar dari kawan-kawan. thank u so much guys and girls.

kalau awak baik hati jom pegi kat sini. *klik*

3 ulasan:

Cik Cempaka berkata...

haii..wah sonoknyer cik beng follow dia..hehe ^^

osHin berkata...

hehe...tak sangka pon beliau sudi memfollow...rasa terharu jap...ngee

.m y z. berkata...

wah bestnyaaaaa :))