5 Mac 2011

.:: tanda-tanda sakit - Part 2 ::.

hi guys !

jom kite sambung Part 2 oke. Part 1 mana ? sile klik link ini oke. PART 1

kali ni kite mulekan ngan bahagian telinga oke !

TELINGA

  1. Telinga macam tersumbat --> Buah pinggang mengandungi toksin berlebihan.
  2. Telinga berdengung --> Sedang merawat buah pinggang yang lemah. Biasanya tapak kaki terasa sakit ketika bangun pagi Dan sakit itu hilang setelah berjalan-jalan. Ada jugak org lama kata kalau telinga berdengung ni maksudnya ada orang meninggal. Wallahualam.

teruskan dengan bahagian kulit oke !

KULIT BERPELUH

  1. Peluh masin (korang penah rasa ke) --> Badan mengandungi lebihan asid urik.
  2. Peluh berbau (pakai LUX oke) --> Badan menyingkirkan toksin melalui perpeluhan.

penah kena tak? aku penah kene ruam. bisul? oh tidak~ aku harap takkan penah dan taknak kena. sakit woo.

RUAM DAN BISUL
--> Badan menyingkirkan toksin yang berlemak dan toksin yang tidak larut dalam air.

kulit gatal = gegata ? betul ke tak ek. nanti ku kaji oke !

KULIT GATAL DENGAN RUAM
--> Proses menyingkirkan toksin melalui kulit akibat terlalu banyak memakan ubat yang mengandungi bahan kimia.

camne kulit pecah tu ek. cam first time baca n dengar. kalau salin kulit tau la gak. huhu

KULIT PECAH DAN BERAIR
--> Proses pembuangan toksin yang larut dalam air. Sapukan serbuk Ganoderma pada kulit berkenaan.

ni la masalah aku hari-hari. rambut gugur ja. macam mana nak setel eh.

RAMBUT GUGUR
--> Menandakan fungsi buah pinggang yang lemah. Selepas proses gugur, rambut akan umbuh semula dengan lebih sihat dan subur.

coret - moret : entah kali ke berapa aku demam skang ni. mungkin demam terkejut kot sebab dengar berita yang tak terjangka tu. huhu. berita apa? nanti la aku cetori ek.

Tiada ulasan: