Pages

28 Mac 2011

:: KOLEKSI KASUT ::

assalamualaikum my LOVE. muah. miss u aLL so much. haish. sejak akhir-akhir ni aku tak tau nak celoteh ape. nak masuk gosip hangat sedunia macam da ramai sangat kot yang bergosip. hehe. lebih baik cite hal sendiri dari hal orang lain kan. lebih bagus. terpulang la kalo korang nak kata aku syok sendiri ke ape. yang penting aku tak kacau life korang and tak masuk dalam kain korang. opss. tak masuk pon. selak pon takde. ahaks.

oh ye. kali ni saje aku buat entry ni. entry bosan kot. saje nak kongsi ngan korang tentang koleksi kasut aku. tak banyak mana pon. ni antara yang aku still leh guna la. yang lain tu da tak muat kot and da masuk kotak. ngee.

kasut ni mak aku punye. hee. tapi kitorang leh tukar pakai. kaki lebih kurang je. lagipun tali die getah so leh adjust ikut saiz kaki.

ni plak kasut heels english style aku. ngee. baru pakai bape kali sebab rasa cam tak stabil je bile pakai. haha. biasala. aku pakai heels tang majlis je. kalo takde function lebih selesa pakai selipar.

ni kasut feveret aku. selesa dan menawan pada aku. hee. kasut ni aku beli sekali ngan kasut mak aku yang itam tu. n of coz la mak aku bayar. hujung bulan aku korup jap. haha. mak aku pon leh pakai kasut ni. n kitorang tukar pakai la. hee.

kasut ni plak baru je beli semalam. hehe. mak aku blanje jugak. untung kan ada mak macam die. hehe. sebab die baru gaji. so aku dapat la sikit bahagiannya. hehe. tapi bukan selalu tau. paling max pon setahun dua kali je dapat kasut nih. hehe.

coret - moret : cantik tak kasut aku. ngee.

Tiada ulasan: