Pages

18 Januari 2011

.:: senyum ::.

mashem hehe


ha...napa senyum-senyum tu?? ada buat salah ye. eh, takpe-takpe. tak salah pun nak senyum. senyum tu kan sedekah. tol tak? hehe senyum la terus oke ! aku tak halang. bukan mulut aku pon muahahaha nape aku cakap pasal senyum-senyum ni ek...hehehe jom aku story k.

ape perasaan korang kalau org yang penah korang sayang pakai and simpan barang yang korang bagi ? mesti suke, gembira, rase nak lompat-lompat pastu terjun bangunan kan. muahaha terjun bangunan tu takde la kan. hehe. jgn marah ha. oke macam ni lar. senang citer kan aku penah bagi barang kat seseorang ni. rasenye sape yg penah baca post sebelum ni tau kot sapa dia hehe baru-baru ni aku dapat tau walaupun kitorang da takde talking-talking, mesej-mesej kan dia still pakai barang yg aku bagi. pheww, aku betol-betol rase terharu. tak tau nak cakap camne hehe kalau la dia tau and faham perasaan aku macam mana la reaksi dia kan. marah ke tak suke ke or senyum je.

cume aku tak pasti perasaan die skrg macam mana. sbb dia ada cakap yg dia benci kat aku huhu takpela org nak benci kita takleh halang kan. aku cume boleh doakan yang terbaik untuk dia. semoga dia dilindung dan diberi kesihatan yg terbaik untuk teruskan kehidupan. amin. ape-ape pun aku akan terus senyum dan senyum bila teringatkan dia (gile bayang ke kot)

senyum itu satu sedekah

senyumlah selagi anda boleh senyum ^__^

Tiada ulasan: