Pages

11 Januari 2011

.:: new hp ::.

guys...i'm a little bit sad larr...y?? coz i think i want a new hp lorr but i don't have enough $$$...can u help me??? it's okey larr..i'll try to get it with my own effort...don't worry...i tak suka susahkan orang tapi orang suke susahkan i...erkkk ?? jangan marah...hehehe

by the way, talk-talk about new hp nih kan...msti u all nak tau skang ni i pakai hp ape kan...opss...b4 tu, nape cam gediks lak kt post ni nak ber 'i' n ' u' ni...ewww...don't be so gedik lar girl...hahaha ok...back to the topic k...skrg ni aku ada 2 hp (rasanya perkara biasa kot kan)...everyone at least ada 2 number..so do i...satu num ni aku guna officially...so, semua kawan2 dari skola smpai la ke keje can call this number...what the number ??? hoho of coz larr i cannot bagi....sape dapat die tau la kan hehehe....and the one lebih kpda private call...private??? yeahh...sumting like that larr....b4 ni time ada kekasih pujaan hati (skang da xde oke) slalu la berbunyi hp nih...everyday but not 24/7 oke! calling-calling...messaging-messaging...itu dulu...skrg ni just bunyi a couple times for a week...sadis kan...hehehe never mind...lupakan sejarah silam ^__^

da aku merepek hal lain plak kan...urmmm....hp yg aku gune officially ni hp SE...bawah ni aku selit gmbr die ekk...mane la tau korang hilang ingatan hp ape yg aku sebut nih kan....lets check it out !!!!

hp aku yg kononnya for private call tu plak aku gune hp nih...gile pnye lama la...x tau la ada yg pakai lg ke x...check it out guys !!!
korang mesti da bley agak kan ni hp ape...huahuahua...so, hp ni larr yg aku nk tukar...so, skrg ni dlm fikiran aku yg x berapa nak ok nih kan...ada la beberapa jenis hp yg aku minat nk try but diz one yg paling menarik minat aku larr....

hp ni jenis nokia 5230...aku da riki harga dkat kedai hp berhampiran umah aku ni...harga dia dlm rm 4++....so, it's quite ok la ngan bajet aku...buat ape beli gempak2 tapi xde kedit kan hahaha haip...hp aku sntiasa ada kedit tau (buat SOS topup la kalo tengah kayap hehe)...tp ada mmber suggest dari amik nih baik amik c5 trus...tp aku cam x berkenan sgt lar...alasannya sbb hp nih xde 3g...aku x kisah pon ada 3g ke x sbb aku pon x tau nk 3g ngan sape muahahaha...kalo ada bf len la kan...hahaha tp xpe, kalo ada bf aku soh la die belikan hp ada 3g...baru leh 3g ngan dia hahahaha (materialistik la plak hahaha)

Tiada ulasan: