Pages

12 Januari 2011

.:: jemputan kawen ::.

gud morning guys !!!! how r u today ??? i hope u all sihat walafiat k...aku??? urmm...susah nak kata tapi rasa-rasa nya macam da oke sket la berbanding beberapa hari yg lepas....kenapa ??? i got fever u !!!! paling lama n paling teruk kot....seminggu sakit baru pegi klinik...huahuahua mane la tak lama sakit tu kan hahaha guys jangan ikut i oke ! btw, sekarang da oke la...just a few days lepas rasa macam tak mampu nak buat apa2...just terbaring n tido...nak makan pon takde selera...cian i kan !!! xpela...i da oke pon skarang hehe oppsss...kegedikan datang semula...no no no...don't do it again girls....hahaha stop !

ok larr..new topic for today...aku nk story tentang kawen...kawen...kawen...korang mesti da terbayang kan tema majlis kawen (untuk yg lom kawen la)....just like my previous post, until now aku still tak ter pk lagi tentang tema-pema nih...of coz la korang tau nape kan...hehe...so, this year da bersusun jadual majlis kawen kawan2 aku nih...bulan 1 nih tak silap la ada satu jemputan je kot tapi kat pahang...urmmm PAHANG ??? camne nak pegi..ngan sape...mak ayah bagi ke ??? akan di fikirkan balik k....

jemputan utk bulan dua da berderet for the whole month...gile kan...tiap2 minggu makan nasi org kawen...tak pasal-pasal aku pon ikut berderet sama pastu hahahaha boleh tak jangan nak perasan cik oshin !!! ok2...aku x perasan da...cume ada perasaan jek....huahuahua awal bulan feb, ada dua jemputan...5hb kawan skola aku tapi still takde dapat kad or jemputan kt pesbuk cume aku tau la tarikh tu...kalo tak dijemput takleh dtg tau..hukumnya HARAM !!! (jadi ustazah jap)... then 6hb mmber keje aku kawen...dulu dia sama keje ngan aku larr...n post jawatan aku skrg ni tempat dia larr...x paham ??? kiranya aku ni ganti tempat dia larr..coz dia da dapat job len nun di JB sana...kawan aku ni laki...belah pompuan da buat last year....time tu aku x dpt datang...sebab ape ekk...ntah larr...aku pon lupe ^__^

next week nya plak...jemputan assistant aku plak...haish....camne nih..assistant da nak kawen...manager x kawen2...hahahaha xpela, da rezeki dia smpai dulu kan...doa je la yg terbaik untuk diri sendiri n kawan2 yg lain....belah pompuan buat minggu kedua...belah laki buat minggu ketiga...n yang paling aku x sabar ngan wedding dia nih kan...aku harap n berharap sangat all AM pjk datang....wah, giler rindu aku kt diorang nih...da bape bulan x jumpe...rindu ngan gelak ketawa dan gurau2 an ngan mereka...hehe...mereka la penyeri hidup aku...no bf pon xpe...x sabar nak tunggu tarikh tu hehehe next week nya plak pon kawan keje yg sama ngan aku gak...time ni rasanya budak2 AM x dapat turun kot coz sume keje....lagipun diz one tak berapa rapat sgt ngan we all...xpela...smoga dia bahagia k...

setakat ni untuk hujung bulan feb still xde dilayangkan kad...n bulan2 yg seterusnya tapi dengar2 la ada yg da prepare tarikh cume still nak men sembunyi n cak-cak lagi...hehe takpe-takpe...kalo dijemput insyaAllah aku datang...kalau x jemput xyah la aku datang kan hahahaha ok la...setakat ni je jemputan aku tapi takdela banyak mana pon kan...hahahaha layan je la labu...oke la...cau cin cau....

Tiada ulasan: