30 Januari 2011

.:: EmeL daRi PM ::.

yeehaaa ! ! ! tak ku sangka arini bukak emel tengok-tengok ada emel dari PM kite. korang tau tak PM tu ape. Perdana Menteri la. Dato' Sri Najib bin Abd Razak dan keluarga anta emel sempena Tahun Baru Cina tak lama lagi. and aku rasa korang pon ada yang da dapat gak kan. korang nak baca apa yang beliau anta? meh aku tunjuk kan (tapi da crop emel ni biar nampak cantik hehe)


ape-ape pun saye pon nak ucapkan Gong Xi Fa Cai kat Dato' Sri dan keluarga. Ceria selalu ^__^

Tiada ulasan: