Pages

28 November 2010

Selamat Pengantin Baru Nor Huda & Azhar

post kali ni khas buat sahabat dunia akhirat ku...sahabat yg sentiasa memberi kata-kata perangsang dan kekuatan di kala aku memerlukan seseorang...walaupun skrg kami da jarang berjumpe ( setahun 3,4 kali je kot hee) tiap kata2 yg die bg amat2 memberi kesan dlm hati...aku mule kenal die masa ting 4..masa tu aku tukar skola dri sbp ke sek biasa...(blaja malas hahaha) abis skola kami daftar di matrik yg sama jugak --> matrik kuala pilah tahun 04/05...dpt kos yg sama 'sains fizikal' cume kuliah yg berbeza...ada jugak bertembung time tertentu cume nk borak pnjg tu mcm xde masa yg sesuai hehe dan ditakdirkan Allah sekali lagi kami dpt pnggilan IPTA yg sama, kos yg sama, kolej yg sama, aras yg sama cume berlainan bilik dan kelas hehehe msa ni kami dok kt kolej Perdana, UTM skudai n amik kos sains komputer...die seorang yg sgt kalut tp sgt berpegang pd nilai-nilai murni dan batas2 seorang Islam...aku kagum sgt dgn die...men redah je x kire ape pon halangan yg dtg...m'punyai semangat yg kuat...x pernah berputus asa...sntiasa bg semangat kt kawan2 bile kami memerlukan nasihat...seorang yg suke lgu2 nasyid..tp kdg2 tu lyn gak lagu jiwang...hehe kepala pon sgt best...seorang yg x memilih bile bersahabat, sntiasa menjaga hati kawan2...aku syg sgt kt die...
minggu lpas pd 21/11/2010 merupakan tarikh lahir die yg ke-11...mcm biasa aku x lupe utk anta ucapan slmt hari lahir...teringat kenangan masa blaja dulu...aku, shuda, nana, mas n linda a.k.a laila menyiapkan bahan2 khas utk die hehe (actually stiap dri kami msti kene kecuali aku sbb tyme besday aku cuti semester wakakaka)...kami akan belikan kek dan hadiah2...then, mcm biasa idea dri shuda (mastermind) sediakan air softlan + tepung + telur + clorox + sabun fab (serbuk) + kopi dan lain2...hahaha ntah ape bau la aras kitorang masa ni hahaha abis basah sume...bukan setakat men siram2...kek yg dibeli pon jd bahan sama...n waktu ni aku la yg pling teruk kene hahaha sbb tyme besday aku kan cuti sem hahaha diorang x puas ati la...lg stu sbb bile tyme mengenakan org, aku je slalu bersih tnpa basah @ kotor2...hahaha jd aku la mangsa terakhir yg akan dikejekan teruk2...wakakaka rindunye kenangan tu.... :(
dan akhirnye 26/11/2010 kawan aku ni telah selamat diijabkabulkan bersama pilihan keluarga dan smlm 27/11/2010 merupakan majlis persandingan die...sngt cantik dan manis...msih mcm biasa x reti dok diam...org gmbr formal tgn die buat peace la..buat muke la...hehehe x berubah kawan aku ni dri skola...ntah bile nk jd sopan cik adik...hehe dan empunya nama yg aku dok citer dri td ni... NOR HUDA binti MOHD YASIN...dan kt bwh ni aku selitkan sekali gmbr kawen die ea....so enjoy !!!


Tiada ulasan: