Pages

29 November 2010

.:. oshin .:.

ehem...ehem...sakit plak tekak arini hee ini bukan cobaan...btol2 ea...ehem...ehem...perit tekak nih.. hadoi...xpe2...nk cot..cet..cot..cet..kt sini tekan2 je..x pakai sore pon hahaha so, kite layan je la eh...hmm...nape aku post title nih ekk..OSHIN..ape yg korang pk bile nampak name nih...msti teringat cite jepun lama2 tu kan (ni khas utk sape2 yg lhir thun 80-an dan ke bawah jekk) sbb sape2 yg lhir pastu msti la x tgok kot...hehe...name ni ada la kaitan ngan hidop aku...ape kaitannya??? sabarlah syg...(eeuu...goli tokak den hahaha) kite warm up la dulu...bru msok citer k...buat sit-up jap utk kempiskan perot..pastu nganga mulut..buat muncung..nganga balik...buat 8x tau utk senaman muke...pusing2 badan ke...kalau xleh pusing badan, pusing kusi je wakakaka hadoi...merepek da aku nih..jom2...msuk citer....
alkisahnye...msa kecik2 dulu aku ni kategori berkulit mulus dan gebu ala2 anak jepun ni...mak aku ckp mmg putih la...persis anak jepun hahaha geli plak nk sebut...so, disebabkan keputihan yg melampau tu ditambah plak ngan mata sepet...aku dipanggil OSHIN oleh sedara-mara aku...dri atok2 ngan nenek2 smpaila ke pakcik-makcik, sepupu-sepapat pnggil aku name tu...tp skrg ni kulit aku x mcm dulu...hahha skrg ni da hitam...hitam2 manis org kate hahahaha tp name oshin tu masih melekat smpai skrg...cume yg buat jd bahan sedara-mara aku ni...msti diorang tnye...apsal dulu ko putih skrg ko hitam...?? dush...dush...mcm kene tumbuk saat tu jugak wakakaka jwpn aku senang je...suke berjemur masa kecik2 dulu...sbb tu jd hitam skrg hahaha nk putih balik kene sental pakai berus dawai kot... ;p
walaupun kulit muke da berubah warna, pnggilan tu tetap melekat kt aku hehehe bangga la jugak kan...ada jugak la pnggilan glamer...weeeee...perasan btol....xpela..x kisah pon...ada jugak name len yg dipanggil kt uma tp tu utk yg dekat2 je...mcm name org dulu2 jek hahaha malu la i...xmo la bgtau (eeuuu...gedik btol) ...so, citernye xde la pnjg mane kan...aku sje nk citer2 ni tmbh koleksi dlm blog aku nih...asik citer ttg perasaan aku je kan...kene la cite len2 plak...msti korang bosan dgn perasaan perasan aku yg x abis2 tu...haish...ada citer panas ttg kitorang ni tp xnk la citer...jd rahsia peribadi aku...xleh kongsi2..sowi yekkk...daa....

p/s : lupe plak...insyaAllah kalo ada gmbr2 yg menarik masa aku baby, nnti aku msukkan ea...korang tgok la sndiri ape yg aku ckp ni btol ke x..hahahaha

Tiada ulasan: