1 Mei 2010

kekacauan minda...jiwa...raga

minggu ni aku rasa tertekan sgt2...mcm2 bnda aku pk kan...bertimpa-timpa masalah n kebimbangan yg aku lalui...yg buat aku rasa tertekan giler2 bila ada sorang pompuan ni cari pasal ngan aku...sebelum ni die main biadap ngan aku...nk rampas bf aku...mmg kurang ajar sgt2...mcm la cantik sgt diri tu...kire baik la aku x aibkan ko...aku tau semua rahsia ko...jgn smpai hilang kesabaran aku ngadap org mcm ko ni...korang nk tau sbb ape aku sakit ati sgt??? die bengang sbb kene reject ngan bf aku...so, die kutuk aku...pompuan biol ni ckp muka aku ni dah la buruk, perangai plak x semenggah...HELo!!! perangai ko yg x semenggah nk ckp aku plak kan...sekurang2 nye aku xde la terhegeh-hegeh kat laki mcm ko...org da maki hamun pon masih nk tergedik-gedik plak kan...lepas tu nk menegakkan benang basah...kalo da diri tu mmg x btol nak pertahan plak...berlakon mcm hebat sgt kan...xpe2...ko tunggu la..satu ari nnti akan muncul jugak kebenaran...sape btol sape salah..!!! x yah nk berlakon lebey2 mintak simpati kt kawan2 ko yg kene tipu hidup2....huh...dlm da kosong x payah nk byk ckp plak...tunggu masa je...aku akan jumpe ko nnti!!!!
lagi satu hal yg buat aku bengang ni...patutnye gaji msuk sblm 30hb tapi bulan ni mcm hampeh...da balik pd kontrak asal....msuk sblm 7hb..mcm c****!!!!semuanya gara2 ada bdk anta notis x ckp sebulan...geng, ko bkn x tau pasal kontrak yg kite sain....kalo nk buat keputusan tu pk la kawan2 lain...dri ko amik notis seminggu sblm baik ko anta 24jam notis je...same je bndanya...ko xkan dpt gaji jugak...da pening bdk2 ni ngan gji x msuk mcm biasa...giler la...aku da serabut ni...nk kutip hutang mcm kesian plak pd pemiutang2 nih...tp aku perlukan duit sgt!!!! tlg la paham perasaan aku beb...tyme nk pnjam sanggup msg byk kali kt aku...merayu mcm2...mmg manis btol ayt...jnji byr tyme2 mcm ni..smpai masa hampeh...satu sen pon x nmpk...pastu bile borak mcm xde rasa bersalah kan....aku ni bukan jenis yg suke nk sakitkan ati org...tp jgn la kejam sgt pd aku...sendiri mau ingatla...jgn smpai aku x halalkan duit tu...astaghfirullahalazim...tlg la sabar hati aku ya Allah....tp harap2 x lama la gaji tu masuk..ermm...pening da nih...haishh.... T_T
kali ni pnye citer lg buat aku hot!!!! fitnah yg x masuk akal langsung...ada yg nk kene makan penampar n kaki aku nih....ada manusia hati busuk kate aku ni kaki kikis duit laki...bukan stkt aku tp kawan2 aku pon kene jugak...aku rasa ada yg dengki dgn hubungan rapat kitorang...diorang sengaja nk pecah belahkan kitorang...sbb kebanyakan mslh kitorang story satu sama lain...aku lebey tau sape yg kikis duit sape!!! aku ada ramai saksi....laki2 durjana tu yg kikis duit pompuan...bukan stkt aku tp semua pompuan yg die kenal die kikis...da la mengikis...ada ati sebar kt org kate aku awek die...g MAMPOS la!!! aku x ingin n x penah hadap nak jadi awek ko...da la berlagak dgn harta benda org lain...mmg x malu langsung laki durjana ni...dulu da pernah kene ngan bf aku...skang ni aku serah pada abg aku je...tunggu la ea...mmg x reti serik la mamat nih...bengang aku!!! yg lg sorang...laki gile seks...fitnah yg lg durjana...ada ke patut mulut longkang ni kate penah rasa aku!!! die kate semua pompuan yg die kenal penah die rase...oi bodoh!!! aku x penah jumpe ko..kwn ngan ko pon bape jam je...ko leh kate aku penah tido ngan ko!!! mmg bute la ko nih...x kenal mana org mane babun...mesti ko tido ngan babun atau pondan mane2 ko kate tido ngan aku...yg ini pon nk kene tibai ngan aku gak...ko tunggu la...aku akan cari ko smpai dpt...ko xkan terlepas la PENGUIN GEMOK!!!!!
kenapela manusia skrg ni....xde bnda lain ke nk buat utk tarik perhatian org!!! jual body...goda hak org...buat fitnah kt org...korang ni x pk langsung pasal maruah org lain kan...org kate kalo die jual maruah org x mustahil die jual maruah die sndiri...lantak ko la nk kate ape...tp jgn smpai bg aku jumpe ko...aku mmg x puas ati yg teramat sgt...ko tunggu je la balasan dari aku...sape2 yg terasa ni aku pedulik ape...aku ckp bnda yg betul n bnda ni luahan hati aku sndiri...korang xyah la nk pertikaikan atau kutuk x tentu pasal...ni perasaan aku...hati aku...jiwa aku...ada aku kisah????

Tiada ulasan: