Pages

8 Mei 2010

~aDamAya~

kalo tgok post atas nih mesti korang da bayangkan cite kt tv3 tu kan...ala...yg tersiar kol 6.30 petang dari isnin smpai kamis tu...yg pelakon die sein, lisa surihani, faizal, n adik mia sara yg cute mute tuh....hehehe very the like la kt cite nih especially adk mia yg terrrrrrrrrrrrrrrrrr sangat cumil....kecik2 da pndai jd mamarazi ahakss....petah n bijak...really love this gurl...hee....pasal citer ni aku rasa mmg the best la...x puas tgok skali...bile da tgok ptang tu esok pg kt ofis aku tgok lg kt website tv3 hehehe suke la...nnti nk download plak jdikan koleksi...korang rasakan ramai x laki skrg yg mcm adam tu...bersabar n cool jek..(like my dad la ^_^) pendapat aku la...x ramai kot laki yg mcm ni da...cme ada la segelintir tp susah nk jmpe..mgkin 1 dlm 1000 ahakss...besar x jurang die..urmm....adam ni mmg baik la...x melenting walaupun isteri buat salah depan mata...mgkin ada sesetengah org kata laki mcm ni dayus sbb biar kecurangan isteri berlaku walaupun depan mata...tp yg aku tau org laki mcm ni fikiran die matang...x melatah utk buat sesuatu keputusan hee...berfikir dgn baik dan membuat keputusan untuk kebaikan semua belah pihak...yg maya plak tgh keliru dgn keadaan sendiri...tp aku rasa lama2 nnti die nmpk jugak kelebihan adam n kebodohan si dani tu...nmpk sgt yg dani tu tau buat anak tp xde tanggungjawab...depan maya cuba kawal kemarahan lepas kene lap tgn ngan amani (diz part so sweet) hahaha tp belakang maya die sakit ati yg teramat...aku rasa kalo maya kawen ngan dani mesti amani tu kene tinggal slalu or kene dera ngan dani...urmm....nasib baik la maya tu jenis pk kan keperluan anak die dulu berbanding org lain...bagus2... =)

Tiada ulasan: