Pages

16 April 2019

Idea Deko Rumah Impian

Assalamualaikum,

Sejak ada rumah sendiri ni, Oshin selalu survey mana-mana website ataupun social media yang berkaitan dengan deko-deko ni. Almaklumlah tangan tak berseni. Hahaha.

Seronok dan teruja tengok rakyat Malaysia ni rata-ratanya berseni. Mendeko rumah ni memerlukan kreativiti dan yang pastinya fokus. Kalau dah gangguan sana-sini mana nak datang fokusnya. Betul tak? Tapi sebab banyak sangat yang lawa, Oshin jadi pening + konfius nak ikut yang mana. Kahkah.

Image result for deko barang eco  Related image

Image result for deko barang eco  Image result for deko barang eco

Mostly page yang Oshin survey gunakan barang-barang yang dibeli murah dari kedai ECO, Mr. DIY, Kaison, Daiso dan lain-lain. Kat Pontian ni yang biasa-biasa ni adalah cuma barangnya tak sebanyak kedai-kedai di kawasan bandar. Lot kedai pun kecik jadi tak semua barang ada dijual. Tapi banyak jugak pilihan sampai rambang mata nak pilih.

So, kawan-kawan ada cadangan atau link website yang boleh share dengan Oshin tak pasal deko mendeko ni? Mana tau datang idea lain (idea yang ada pun tak buat lagi). Hajat dihati nak beraya rumah sendiri tahun ni dengan susun atur dari hasil tangan sendiri. Hihi.

👱  SEMOGA TERCAPAI HAJAT  👱

1 ulasan:

Cik Nor berkata...

wow..bestnya ada rumah sendiri..:)