11 Jun 2015

Pilihlah Yang Terbaik

Assalamualaikum,

Orang tua-tua kata buatlah pilihan yang terbaik untuk masa depan kita. Tak kira apa pun situasi yang kita hadapi. Ye tak? Emmmm. Nak kata dalam dilema tu tak juga tapi selagi belum ada ikatan kenalah buat pilihan kan. Walaupun realitinya tengah dalam perhubungan dengan seseorang.

Bila tengah single takde pulak yang meng offer diri.  Hehe. Tapi bila da berpunya ada pulak yang meluah. Kan dah rasa bercelaru hati dan fikiran. Hehe.

Masa ni lah nak pertimbang mana ok mana yang tak. Tapi kalau dah semua ok pening jugak nak memilih kan. Hehe. Buatlah istikharah jawabnya mintak pertolongan dari DIA. Semoga pilihan yang dibuat memberi kebahagiaan di dunia dan akhirat. InsyaAllah.

1 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

inshaallah