17 Februari 2015

Gaduh-gaduh Manja

Assalamualaikum,

Eh, macam poyo plus geli pulak tajuk kali ni. Bhahaha. Yeah, Oshin jarang nak story hal cinta sejak putus cinta tahap dewa dulu. Belajar dari pengalaman lepas. Tak payah nak heboh sangat. Kata nya lah. Lol.

Hanya yang ada dekat sekeliling je yang tahu tapi macam ramai jugak yang da tahu ni. Haha. Tapi tak la over react macam dulu. Nak bermadah bagai dalam friendster, myspace, yahoo messenger. Haaa korang pun mesti ada segala benda alah ni kan. Rasa makin tua pulak bila ingat. Hehe.

Oshin jarang gaduh ngan dia. Kalau ada pun biasalah mengada nak merajuk minta perhatian. Nasiblah dapat awak yang penyabar. Hewhewhew. Tapi kali ni punya hal, dia pulak merajuk ngan kita. Sentap hati kita, wak. Hahaha.

Bila da dia diam, kita mulalah gelabah biawak. Tapi bajet cool la konon. Kasi whatsapp, dia buat tak tau je. Tak macam selalu dibalas. Uishhh lagi hati sentap ni. Tapi memang salah sendiri kan. Sendiri cari pasal jadi tanggunglah. Bhahaha. Dah la pesen tak reti nak memujuk. Hmmm.

Cubalah kasi masa sikit lepas tu hantar whatsapp macam biasa. Lama-lama dia pun okey. Hehe. Marah kejap je kan. Bila da rasa bersalah, memasing pun minta maaf sesama. Jadi, case close. Alhamdulillah. Tobat dah tak nak buat hal lagi lepas ni. Seksa jiwa raga nak fikir apa nak buat bila dia merajuk. Hehe. Yang penting hati kena banyakkkkkkkk sabar. Kbai.

1 ulasan:

Yan Ty berkata...

aloo so sweet , takpe.. reda kan semua nanti2 ok ler tu.