22 November 2014

'Bontotmu I Suka'

Assalamualaikum,

Haaaa seram tak baca headline entry kali ni. Hahaha. Oshin pun seram uols. Tapi bila baca ulangkali memang rasa nak gelak kaw-kaw punya. Lewls.

Entah apa lah yang ada kat blog ni sampai 'bontot' pun nak cari. Kah.


Maaf ye. Oshin bukan nak melucah tapi keywords ni memang tak boleh go. Haha. Ni mesti kes nak cari cara-cara nak tepis kata-kata lelaki mata keranjang yang dok sebut 'i suka lah bontot u'. Kahkahkah. Serius tak boleh nak berhenti gelak. Hehe.

Macam menakutkan je orang yang search benda-benda gini. Maaf ye. Blog Oshin tiada entry tentang bontot ni. Huhu. Lain kali taip lah perkataan sopan sikit macam punggung. Hewhewhew. Kbai.

Tiada ulasan: