7 Februari 2014

Kuala Selangor : Bukit Malawati

Assalamualaikum,

Satu lagi tempat menarik iaitu Bukit Malawati.
Tapi sedih, sebab tak dapat naik tren ke atas pasal ibu-ibu tak nak naik.
T____T

Pintu Gerbang

Disebabkan semua orang tak nak naik maka kami berlegar di bawah tu je. Buat apa? Tengok monyet mencari mangsa untuk minta makanan. Paling penting kita tangkap gambar dulu.

Budak comel pose. Sepupu Oshin.

Nak jugak dia kan! Hee.

Amboi panas terik pun boleh main jongkang-jongket.

Kalau berminat, bolehlah persiapkan diri.

Abang ke adik eh yang lukis tu? Tapi hensem. #eh
(matilah kalau dibaca. lol)

Wow! Cantik dia lukis!

Mungkin satu hari nanti Oshin nak pergi lagi untuk naik atas Bukit Malawati ni. Ruginya kalau dah sampai tak pergi teroka kan. Apa yang Oshin tau, harga pun murah.

Harga Tiket:

RM5.00 - Dewasa
RM3.00 Kanak-kanak

(Kalau tak silap Oshin lah ye, kalau salah minta dibetulkan diruangan komen)


1 ulasan:

Normi Nieza berkata...

cuti2 KL ke eira..:)