14 Januari 2014

Hutang PTPTN Dimansuhkan Febuari 2014

Assalamualaikum,

PERHATIAN !

Sesiapa yang masih berhutang dengan PTPTN sehingga Disember 2013, anda boleh mansuhkan hutang dengan kepilkan surat rasmi di bawah ini kepada pihak berkenaan.


JANGAN PERCAYA !

Ini kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak PTPTN


Baca surat pun tahu dah entah manusia mana yang kemaruk nak jadi Sultan dan Raja ni. Siap ada tanda '@' lagi kat nama bawah tu. Aduhai manusia sudah-sudahlah membuat onar. Tak beri faedah pun. Kalau nak terkenal banyak lagi cara lain. Tolong jangan kucar-kacirkan keadaan.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari laman web PTPTN okey.

Laman Web PTPTN:

p/s : Jangan mudah percaya khabar angin tanpa maklumat dan bukti sahih ye

2 ulasan:

Normi Nieza berkata...

baru nak hiphip horrey td..hehe

Mas Zull berkata...

assalamualaikum oshin...ingatkn betul tadi rupa2nya tipu jer yer...;)