12 Oktober 2013

No More Social Networking

Assalamualaikum,

Mulai hari ini, tiada lagi ...

- twitter
- facebook
- wechat

Jadi agak-agak kalau rasa nak cari Oshin, sila whatsapp / mesej / call okey.

Kenapa ?

Lebih bahagia macam tu agaknya. Bukan pada Oshin tapi orang lain. Terima kasih tak terhingga pada yang berkenaan !

3 ulasan:

Kisah Si Dairy berkata...

kenapa oshin?..pedulikan la orang berkenaan tu...tumpukan pada minat kita jerk.tak perlu fikirkan apa orang kata selagi kita tau batas kita..mybe oshin ada sebab berbuat begitu..harap kembali lagi nanti

cik atie berkata...

nape oshin??? abaikan je la orang macam tu... manusia ni memang macam tu... xsuke tengok orang lain bahagia... atie kekadang terfikir macam tu jugak... sampai kadang-kadang rasa tak terluah dengan perangai sesetengah orang ni...

Mysara Ab Rahman berkata...

knpa smpi cm ni..