23 Oktober 2013

Mencari Idea Baru

Assalamualaikum,

Oshin sekarang ni tengah mencari-cari sesuatu yang simple janji boleh masyuk. Hehe. Sementara ada masa terluang sikit ni apa lagi kenalah perah otak. Lagipun dekat ofis tu banyak betul kotak-kotak tak guna jadi terfikir nak buat sesuatu. Masih mencari apa yang menarik.

Tetiba terlintas dalam kepala props untuk majlis kahwin dan pertunangan takpun photoshoot outdoor. Benda simple kan. Jadi benda-benda comel tu buat sale kat tempat kerja kat budak-budak laku tak eh. Harap ada sambutan lah nanti.


Ni antara dalam kepala Oshin lah. Cuma mencari bahan-bahan yang cantik untuk digunakan. Ada lah beberapa yang terlintas. Harap menjadi projek kecik Oshin dan kawan-kawan. Amin.

Tiada ulasan: