28 Julai 2013

Selesai Sudah Exam PTM

Assalamualaikum...

Hari ni baru berkesempatan nak update. Tapi guna henpon comel je update. Sebab Oshin dalam kelas ni. Lecturer tak sampai lagi jadi sempatlah nak celoteh sikit kan. Hehe.

Alhamdulillah semalam semua soalan Oshin dapat jawab cuma tak pasti lah betul ke tak. Haha. Bahagian A memang Oshin tak yakin sebab macam tak tau apa-apa. Huhu. Bahagian B Oshin yakin sikit sebab matematik kan. Oshin memang suka bab mengira ni. Bahagian Esei karang je la apa yang terlintas. Nasib baik kerja sekarang ni ada sikit-sikit pengetahuan tentang topik tu. Bolehlah nak mengarang cuma tak tau isi dia cukup syarat tak. Bahagian sahsiah memang jawab je. Bak kata Ketua Pengawas jawab jawapan yang pertama terlintas dalam kepala. Hehe.

Lepas habis exam tu Oshin bergegas ke UTM untuk hadir kelas. Tapi sebelum tu sempatlah jumpa blogger otai, kak Mia Liana. Memang dah niat dari awal nak jumpa Kak Mia. Alhamdulillah sempatlah jumpa. Hehe. Borak kejap dan sempat bergambar. Thank you kak Mia. Hehe.

5 ulasan:

Normi Nieza berkata...

amboi bertuahnya eira dapat jumpa kak mia..:)

Oshin Kecik berkata...

sama2 anak Johor kak hehe

Bahrain Ramlan berkata...

aall the best!

Mia Liana berkata...

waaaaa... sweetnya.. thanks ya oshin...

Nadia Johari berkata...

bestneyr...dapat jumpe blogger otai