Pages

3 Julai 2013

Cek Pertama Dari Nuffnang

Assalamualaikum

Alhamdulillah permulaan baik sebelum Ramadhan. Oshin baru terima emel pagi tadi tentang payment dari Nuffnang. Memula dapat tu macam pelik sebab tak pernah ada akaun pun dengan HSBC. Kena pula kat ofis ni attachment guna Gmail selalu sangat problem. Jadi Oshin pun buat tak tau lah. Tetiba terpandang entry dari otai Hasrul Hassan tentang cek yang beliau terima dari Churp Churp.

Oshin tengok la gambar yang di upload. Ada lambang HSBC kat situ. Terus terfikir tentang jumlah yang Oshin cash out bulan Mei lepas. Teringat ada seorang teman yang kabo akan dapat dalam awal bulan. Rasa excited memuncak la nak tau. Sebab guna Gmail tak boleh bukak terpaksalah forward ke Yahoo dulu. Dah download dan bukak, alhamdulillah tepat seperti jangkaan. Akhirnya yang dinanti telah tiba.


Inilah payment yang Oshin terima dari pihak Nuffnang. Terima kasih ye Nuffnang. Hampir 3 tahun menanti akhirnya dapat merasa juga hasil pendapatan dari blogging ni. Alhamdulillah.

9 ulasan:

AM berkata...

Alhamdulillah. Inilah salah satu faedah blogging, dapat jana pendapatan sampingan. Boleh akak guna duit nie untuk shopping raya! Hehehe! :D

Anum berkata...

tahniah

oshin berkata...

arol : alhamdulillah..penantian membuahkan hasil hehe simpan untuk raya atau belajar la hihi

anum : terima kasih :)

Cik Nor berkata...

tahniah eira..nnt blh blanja..:)

Zuan berkata...

Alhamdulillah.. terbaik ;D

oshin berkata...

kak normi : insyaAllah :)

zuan : alhamdulillah...

Naz Al Yahya berkata...

thnx iera buat entry ni. Naz pun buka cepat2 trash folder, rupanya2 dah nk masuk dah ea earning kita yg kita dah cash out. ingtkan dpt email spam, mmg naz direct delete. alhamdulillah...rezeki kita sama2 dpt bulan ni :)

oshin berkata...

naz : memula Oshin pun fikir macam spam tapi tak la delete terus hehe ingatkan dapat tips macam mana nak elak dari kene phishing emel kah3 tak lama lagi dapatlah cek tu :)

Naz Al Yahya berkata...

Nnt dh dpt, update ea :)