20 Jun 2013

Mohon Pencerahan : Cash Out Nuffnang

Assalamualaikum


Oshin nak minta bantuan dan pendapat dari yang pakar. Oshin dah cash out 15 Mei lepas. Jumlah ? Bolehlah buat beli aiskrim Malaysia 20 sen tu. Hihi. Ikut apa yang Oshin baca digalakkan untuk cash out hujung bulan kan. Lepas tu dia amik masa dalam sebulan untuk proses bagi yang status Glitterati. Betul tak ? Tapi kalau situasi Oshin yang cash out tengah bulan ni berapa lama ye. Mohon penerangan ringkas dan padat dari rakan-rakan yang pernah cash out Nuffnang ni.

Nanti Oshin belanja KFC eh. Hihi. Terima kasih.

6 ulasan:

Normi Nieza berkata...

hihik xblh nak bantu sbb tak pernah cashout lagi..:)

Nurzakiah Hanum berkata...

anum pun x pernah

oshin kecik berkata...

hehe takpelah kak normi ngan anum...kita tunggu kawan lain pnye eh :)

leh kongsi sama2

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim berkata...

Hari tu Atul cash out dalam 16/2/2013. Then awal bulan 4 dah dapat. :)

oshin kecik berkata...

oh yeke ? thanks atul... oshin tunggu je la nanti :)

cik amal berkata...

amal xtahu lah :)
sorry