Pages

11 April 2013

Minggu Stress dan Minggu Test

Assalamualaikum,

Hai kawan-kawan ! Beberapa minggu ni adalah minggu stress buat Oshin. Stress kerja stress masalah stress hormon berubah. eh ? Takde kaitan pon. haha. Tapi serius agak tertekan sejak kebelakangan ni. Mungkin banyak sangat masalah kot yang difikirkan. Haish. Dan masalah-masalah tu pulak membuatkan Oshin tak dapat fokus pada test yang akan Oshin hadapi setiap hujung minggu.

Minggu ni Oshin akan hadapi dua test. Satu subjek Pembangunan Sumber Manusia (HR) dan lagi satu subjek Statistik. Untuk HR ni Oshin kena study 3 chapter yang mana slide presentation untuk 1 chapter je lebih 40 slide. uwaaaaa banyak sungguh nak baca dan dihafalkan. Tapi Oshin akan berusaha juga untuk habiskan dan fahamkan. Chaiyok !

Bagi statistik pula, walau subjek feveret dulu, kini dan selamanya adalah Matematik/kira-kira tetap kena buat latihan. Kalau tak buat nanti komfem lupa segala formula dan jalan kerja. Dah lah hampir sebulan tinggal buku statistik akibat 2 minggu lepas kelas dibatalkan. haaaa Ahad ni komfem ada test untuk chapter Mean, Mod dan Median. Mesti korang pun tau kan apa formula dia. hihi. Jadi kenalah pandai bagi masa untuk buat revision bagi dua subjek ni.

P/s : Doakan Oshin boleh buat ye untuk test mendatang ni. *hugs*

5 ulasan:

Anum berkata...

good luck

noraqilahjohari berkata...

all the best dear :) gudluck :)

Cik Nor berkata...

good luck eira..:)

Yuyu Johanna berkata...

Yuyu wish goodluck for you dear.. Buat yang terbaik tau. Yuyu dah follow kamu. Thank you singgah blog Yuyu.. ^_^*

Nur Zulaikha berkata...

do the best oshin..bittaufiq wannajah :)