8 Januari 2013

Ubah Layout Dan Cara Penulisan

Oshin nak minta pendapat ni.

Adakah Oshin perlu ubah layout dan juga cara penulisan agar lebih matang dan mengikut kesesuaian umur ?

Macam mana pandangan korang tentang penulisan Oshin sebelum-sebelum ni ?

Perlu tak mengekalkan trademark menggunakan nama 'Oshin' atau lebih sesuai gunakan ganti nama 'Aku' ?

Adakah penulisan Oshin agak membosankan tanpa gambar dan penulisan yang agak panjang dan meleret ?

Mohon jasa  baik untuk beri pandangan dan komen ye kawan-kawan :)

6 ulasan:

Anum berkata...

suka ngan trademark oshin

normi nieza berkata...

guna nama eira..manja skit..:)

Dkna Abza berkata...

ikut keselesaan untuk kita membahasakan diri dengan ganti nama apa..

macam dkna, lebih gemar membahasakan diri dengan nama 'dkna'.. :)

oshin kecik berkata...

@anum : hee segan plak..tenkiu :)

@kak norm : dah biasa kot panggilan tu hihi

@dkna : wuuuu pemes blogger komen...ececeh...yup rasanya oshin kekal la guna 'oshin' sebab da terbiasa kan :D

Nadia Johari berkata...

gune oshin je..=)

Mas Zull berkata...

assalamualaikum oshin...gunakn nama oshin pun dah ok kan...:)