28 Julai 2012

Kahwin Awal ?

haaaa Oshin pasti korang semua da gempar ngan cerita budak 16 tahun dan 14 tahun kahwin awal tu kan. haaa Oshin je ketinggalan zaman baru nak hapdet pasal depa. hahaha. tapi bukan lah totally pasal depa. cuma Oshin nak kata sangat JELES okeh tengok depa kahwin awal. tak habis sekolah lagi tu. hoho. Oshin yang lebih 10 tahun dari depa pon tak jumpa jodoh lagi. wakakaka. tapi ini semua ketentuan Tuhan kan. kita tak boleh nak persoalkan. tugas kita hanya usaha dan berdoa semoga Allah pertemukan kita dengan orang yang terbaik untuk diri kita dan masa depan. so nak jeles lagi tak ? sikit la kalau nak jeles pun. haha. okeh bye !

2 ulasan:

zacky786 berkata...

btol usaha perlu !

Salwa berkata...

Rezeki setiap orang Allah bagi dengan cara berbeza. Keep on berusaha. InsyaAllah tercapai impian. ;)