7 Jun 2012

Demam EURO Mula Dahhhhh !

setiap 7hb tiap-tiap bulan adalah tarikh yang mana wajib la Oshin membayar segal hutang piutang . sama jugak macam orang lain kan . bila dapat gaji mesti dulu kan hutang . tapi kalau yang tak pernah berhutang tu alangkah indahnya hidup . tapi tiap orang ada cara sendiri kan .

salah satu hutang yang Oshin bayar adalah broadband . Oshin pakai line Maxis . so far memang puas hati la . dan kali ni Oshin di offer untuk tukar pakej . sebelum ni Oshin amik pakej Rm70.00 untuk 3.5GB . tapi tadi salesgirl tu offer untuk tukar pakej Rm68.00 untuk 4GB . setelah di fikir-fikir Oshin setuju la untuk tukar . dan tanpa disangka dapat pulak present dari Maxis . nak tau apa dia ?


Poster Samuel Eto'o
Poster Kaka
Mouse Pad
Pouch Bag
Beg Sandang (Pandangan Belakang)
Beg Sandang (Pandangan Depan)
best kan dapat present ni . haha . jangan jeles u olls . hihihi . korang sokong pasukan mana EURO kali ni ?

1 ulasan:

C!kU BuL@t berkata...

wah...bestnye dapat free gift....^_^