30 Mei 2012

shopping online lagi !

semalam barang yang Oshin beli secara online da sampai.
dan barang tu Oshin beli dari page Zura Baizura.
Oshin ada listkan dalam blogshop pilihan kan.

Pants

Oshin memang berangan nak ada satu seluar macam ni. Ala-ala Scha Al-Yahya pakai tu. haha. Verangan u olls. Dan sebelum beli kenalah ukur panjang dan lebar. Kot berangan kaki kecik nak pilih S, kang dah dapat sempit. Dah rugi kan. So Oshin ukur dulu saiz. Dan dengan yakin pilih saiz M.

Lepas transfer bayaran, Oshin anta detail kat Zura. Dan semalam seluar yang Oshin beli ni sampai kat umah. Terus test u olls. Alhamdulillah memang perfect muat. haha. Lepas ni makin kuat berangan la Oshin. Jom cuci mata kat page Zura. Confirm cair tengok barang-barang yang dijual.

Tiada ulasan: