14 April 2012

termenung ku sendiri



arini kira awal la jugak datang keje kan
semuanya gara-gara pihak TM kata nak datang lagi
diorang nak buat maintenance
sementara tunggu perut kebulur tahap dewa
lagi sikit kalau TM tak sampai memang cari kedai makan la
tapi tak sempat lagi sikit nak sampai
orang TM dah munculkan diri

mamat ensem semalam datang lagi
hahaha
control comel jela kan (ceh)
Oshin biar je diorang buat keje
pakcik yang datang arini ramah la pulak
abis semua biodata aku ditanya
mamat ensem tu diam je buat keje
Oshin pun sibuk layan FB ngan Twitter
hahaha

dekat 2 jam lebih diorang buat maintenance
tapi masih tak dapat jalan penyelesaian
Oshin duduk termenung je la ngadap PC ni
pagi tadi Internet memang superb
tapi sekarang dah lemau sikit
sebab kat luar dah mendung + gelap
confirm lebat hujan karang

sampai waktu rehat pun keje TM tak siap
so diorang sambung esok atau Isnin
Oshin terus cari kedai untuk santap
kebulur wehhh

psstt....jom tido hujan-hujan ni :p

Tiada ulasan: