15 April 2012

internet buat hal lagi


semalam encik-encik TM dah datang
masa tu bukan main lagi mencanak laju Internet
sopan je dia jalan macam takde masalah kan
tapi keje encik TM pon tak setel lagi
esok kot baru diorang datang lagi

pagi ni punya semangat datang awal
sekali masuk tak leh guna
sangat la hampeh tak ingat
nak kata tak jalan
semua lampu ok je menyala
entah apa masalah pon tak tau

disebabkan kelaparan Oshin pergi melantak dulu
biasalah seorang diri makan
huhuhuhu
so mesej la boss bagitau masalah
so Oshin pun pergi la tempat kawan
menumpang kasih kat tempat dia
hahahaha

tengahari nanti pergi cek semula ok atau tak
kalau tak oke jugak tak tau la
memang sengaja buat masalah
time TM datang bukan main lagi laju
bila takde terus down
sangat hampeh !

Tiada ulasan: