Pages

23 April 2012

doc excited

alkisahnya pagi tadi masa Oshin pegi treatment braces. macam biasa doc Oshin ni memang best. sambil buat keje sambil menyanyi sambil gosip. memang up to date la doc Oshin ni. kebetulan masa Oshin ke appointment pagi tadi. Oshin just pakai t-shirt, cardigan half dengan seluar ala Aladin. doc yang rawat Oshin ni tetiba excited.

Doc : eh, adik ni pakai seluar ni ! Seluar trend sekarang. Ala-ala Aladin punya seluar la.
Oshin : berkerut kening dengar sambil tersenyum.
Doc : aduh, saya suka betul tengok orang pakai seluar ni. Saya ada satu tapi bila pakai macam sarung nangka. Tak cantik.
Assistant Doc : La, kenapa pulak macam tu ?
Doc : Saya kan berisi. Tak cantik pakai. Kalau kurus tinggi macam adik ni memang la cantik je.
Oshin : (dalam hati) aku memang la kurus tapi pendek doc. hahaha.
Doc : Semalam ada sorang patient datang pakai dress kaler merah. Lepas tu cardigan putih pakai belt. Cantik sangat merah putih.
Oshin : (dalam hati) eh pergi klinik pon kena cantik-cantik ke.
Doc : Cantik la awak pakai seluar ni. Suka saya tengok.

Lepas tu dia fokus buat treatment. Dan Oshin pun tertahan-tahan sakit. haha. best kan doc Oshin. hihi.

3 ulasan:

zareliqa afiqa berkata...

Best dapat doc yg peramah niey!^^

aindzaya berkata...

doc camnie..dy cocok pun tak terasa sakit..bezz!

"Moga moga tak jumpa douchebag.".

oshin berkata...

yup...memang tak sakit pon kalau kena cucuk hahaha...sangat cermat buat keje...tp kalau part sakit meleleh gak air mata ni :p