26 Mac 2012

Aku Anak Kampung


jom layan lirik Anak Kampung nih. lagu pun catchy. Love It !!!


Corus.

Memang aku ini
anak orang miskin
tiada apa-apa yang dapat ku berikan
engkau memang cantik 
memang tidak padan dan tidak sepadan

aku anak kampung 
tiada pelajaran 
kuli-kuli sahaja 
memang tidak padan 
cantik bah kau itu 
banyak yang tergoda lagi orang kaya

Tiada kereta ku bawa kau jalan-jalan
rumah ku pun tiada adapun bapa punya
apa lagi belanja mau bayar berian kahwin sama kamu

bukannya ku tidak suka sama kamu
tapi aku takut hidup kau kan sengsara
kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain

engkau masih muda cantik lagi menawan
janganlah kau cari lelaki macam saya
engkau memang cantik 
nanti kau menyesal tiada guna 3x

....................................................... .......

tiada kereta ku bawa kau jalan-jalan
rumah ku pun tiada adapun bapa punya
apa lagi belanja mau bayar berian kahwin sama kamu

bukannya ku tidak suka sama kamu
tapi aku takut hidup kau kan sengsara 
kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain

 

5 ulasan:

azam berkata...

adoi......

sekarang tak kira dah kan.....orang kmpung lagi kaya sebenarnya

Oshin berkata...

@azam tau takpe...penoreh getah kat kampung dapat hasil lagi kaya dari keje manager hihi

Cik Adieb berkata...

versi dusun pun best :D

Anum berkata...

best2

Elia Si Jejariruncing berkata...

Best lagu ni tp lg best versi pompuan nyayi reply. Try search kt youtube