12 Februari 2012

Ya Allah, berikanlah ketabahan kepada mereka


buat sahabat oshin Nureen dan Suami...
sungguh besar dugaanmu...
oshin doakan kalian tetap tabah
tetap bersabar dalam menerima dugaan dari-Nya

kalau korang nak tau apa jadi kat diorang
boleh lah jenguk blog beliau --> NuReEn
sedihnya oshin bila baca
menitis air mata bila mengingatkan beliau
bukan kali pertama
tapi kali kedua dugaan ini
tapi oshin percaya
mereka sangat kuat dan tabah dalam menghadapi dugaan ni

oshin doakan supaya hidup mereka diberkati
Ya Allah,
Kau tabahkanlah hati mereka
Kau kuatkanlah semangat mereka
Berikan kesabaran yang tinggi dalam menerima ujianMu
Kau murahkanlah rezeki mereka
Kau berkatilah hidup mereka
Aku sangat sayangkan mereka
Dan akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka berdua
InsyaAllah

kawan-kawan pon tolong ye doakan sama
semoga beliau dan suami terus tabah dan sabar

3 ulasan:

Si BuDaK KaChAk berkata...

sedihkn dah 2kali...

mungkin ada hikmah disebalik yg berlaku...

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

satu ujian dariNYA :)

brsabr, tabah n bnyk brdoa ya

Rina Supian berkata...

Amin :'(