22 Februari 2012

mode memanjakan diri


entah kenapa sejak akhir-akhir ni rasa nak manja je
eh manja ngan sapa tu
jeng....jeng....jeng...
yang pasti bukan manja ngan kekasih hati ok

isnin baru ni oshin da mula memanjakan diri
pagi oshin keluar sarapan ngan kawan baik oshin
lepas tu follow dia pergi ofis kejap
memandangkan oshin cuti masa tu
memang tak kisah la ke mana pon

lepas tu singgah la Giant kejap cari barang untuk kereta
tapi dengan rasa hampa barang tu takde
so pergilah kedai RM2.00
barang yang dicari memang ada
kebetulan ada satu kedai baju yang oshin da lama riki
baju yang dijual ala-ala korean style
rambang la mata nak memilih
harga pun mampu untuk oshin beli
dapatlah 2 helai baju..itupun ada lagi yang nak dibeli
tapi tahankan je hati ni

semalam pulak oshin pergi buat facial
dah lama benor kot tak jejak kaki kat pusat kecantikkan ni
kali ni punya facial memang oshin suka
cara dia buat urutan dan skill memang bertepatan la dengan yang sepatutnya
sebelum ni pernah buat tapi tak sama macam sekarang
rasanya minggu depan nak buat spa pulak
ngeh3

psstt...mode nak ke Sabah minggu depan sebenarnya...tu pasal sibuk manjakan diri...cewahhh

Tiada ulasan: