21 Januari 2012

Segmen: 'Kenapa Lelaki Tak Setia ?'


Abg Stalker yang ewwww.....
oshin nak join segmen Abg Stalker yang macho nih...ececeh...
kenapa lelaki tak setia ?

ni pendapat oshin sendiri ok...

1) Bosan kerana pasangan ....
  - kuat merajuk
  - queen control
  - kaki kikis
  - mengada-ngada
  - moody sepanjang masa
  - kuat cemburu

2) Ingin mencari yang benar-benar memahami jiwa dan sikap mereka...

3) Dah niat dalam hati nak main-main je...

4 ) Bajet hensem semua pompuan suka kat dia...

5) Tercabar bila ada yang cabar untuk usha mana-mana awek...

6) Mata keranjang - pantang nampak dahi licin, kaki karat haha...

7) Memang jenis tak lekat pada satu pasangan...

Tarikh tutup : 1 Februari 2012

9 ulasan:

Abg Stalker berkata...

hahaha..mcm betul je ni :P tp lelaki lain la..abg x perasan mcm ni sgt kot.


thanks oshin ;)

Oshin berkata...

@Abg Stalkermajoriti memang mcm ni kan hahaha

anakmuda berkata...

majoriti mmg mcm ni. nak cr yg minoriti ssh gila :)

ecadwinkyasha berkata...

betul dah ne dear :))

man yusoef berkata...

tak semua lelaki tak setia..dan tak adil salahkan sebelah pihak sahaje..kekeke :)

Oshin berkata...

@anakmudatau takpe...minoriti 1 dalam 1000 kot

Oshin berkata...

@ecadwinkyashakannnnnnn

Oshin berkata...

@man yusoefhihi memandangkan segmen ni untuk lelaki maka oshin tulis je pasal lelaki..kalau ada segmen pompuan, tulis pasal pompuan plak

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

nak tambh satu:

sbb pemikiran tak matang