18 Januari 2012

order lain dapat lain


melangkah masuk ke KFC...

cashier : selamat datang
Oshin : senyum

cashier : dine-in or take-away
Oshin : take-way (sambil lihat menu kat kaunter)

cashier : menanti dengan senyuman
Oshin : bagi saya Rice Plate satu

rice plate
cashier : ok. ada nak tambah ?
Oshin : bagi cheezy wedges dan Oreo Krusher

cashier : ulang pesanan oshin tadi

tiba-tiba nampak dia amik pinggan dan letak ayam dalam pinggan tu. oshin da mula pelik.

cashier : letak dulang atas meja.
Oshin : eh, tadi saya cakap makan ke bungkus eh

cashier : (tersengih) nak makan ke bungkus ?
Oshin : saya nak bungkus

dah siap semua oshin bayar dan menuju ke kereta untuk kembali ke ofis. memula haruslah melantak cheezy wedges dulu kan. nikmat tak terkata u olls.

cheezy wedges
lepas tu baru la bukak satu lagi kotak. semangat ni nak makan nasi. sekali HAMPA. nak tau tak oshin dapat ape ?

snack plate
kecewa jangan cakap la. ikutkan hati memang nak sangat makan nasi tapi nampaknya takde rezeki. oshin makan je la apa yang da tersedia nih kan. huhu. janji kenyang. Alhamdulillah.

7 ulasan:

Onitsuka_hana berkata...

dia kekeliruan di situ..hana suka gak widges. siap mtk extra keju n mayonis :)

Princess Feyqa berkata...

sbr ye hehe tp sedap gak nampak kepci tu,, sye dr pgi xmkn lg.. mls nk kuar dr hostel pnye pasal huhu

Oshin berkata...

@Onitsuka_hanabest tu extra mayonis..menjilat jari hihi

Oshin berkata...

@Princess Feyqala..nape x makan...jaga kesihatan tu

~Filzati Zulkepli~ berkata...

ok jgk dpt snack plate tu. haritu pnh order kat burger king, skali dh bayar, balik2 bilik tgk burger yang saya order tu takde :'( memang ngamuk jgkla sbb rugi duit. trus lepas tu mogok tanak makan burger king dah

Oshin berkata...

@~Filzati Zulkepli~terbantut kan selera nak makan bila jadi macam nih...huhu

teko_milo berkata...

hermm same la gak..aritu TM beli dari "drive thru"..order itu ini.cashier siap ulang n tanya berkali2.lastly dpt lain dari yang order.pulak tu tak sama dengan dlm resit.park car terus masuk dlm..nasib manager on duty mintak maaf.Kalau dah mintak maaf tu slowdown suda..buat2 ceria..dlm hati..Tuhan je yang tau betapa bengangnya TM.baik order dlm je kalau gitu.huhuhu