6 Januari 2012

macho ke laki merokok


assalamualaikum...

ape sedapnya merokok nih. ada yang kata merokok ni tanda kemachoan seorang lelaki. erk ! betul ke. kalau betul macho macam mana pulak yang dapat sakit paru-paru tu. sebab merokok kan. hihi. kira macho la sakit sebab merokok. upss. jangan marah smoking man :)

sebenarnya oshin ni kurang berkenan lelaki yang merokok. sebab ayah oshin tak merokok. sebab tu dia sihat sampai sekarang walaupun da nak masuk 55 tahun. ensem lagi u olls. ngeh3 #PromotAyahKe. tapi terpulang pada diri masing-masing kan. kalau rasa rokok itu kehidupan dan tak sanggup nak berpisah, teruskanlah merokok #MenggalakkanPulak.

kerana rokok ni jugak oshin ada pengalaman ditipu. haha. tapi tak nak la cerita. buat hilang mood je nanti. kang ada pulak cerita baru muncul di kala tahun baru nak melebarkan sayapnya. ngee. so sesapa yang merokok tu kalau tak boleh nak berhenti, cubalah kurang-kurangkan. kesian kat orang sekeliling yang terkena tempias asap rokok. sebab mereka ni dua kali ganda kesan untuk terkena penyakit dari perokok itu sendiri. #NakKeDiCopPembunuhTanpaSedar

1 ulasan:

Anum berkata...

bagi anum sama je