23 Januari 2012

dilamar seseorang


oshin bersama 5 orang kawan...
semuanya masih bujang belum kawen...
tiba-tiba datang dua orang jejaka...
ingin mencari pasangan hidup...

salah sorang mulakan langkah untuk mengayat...
tapi kami semua tak terima...
lagi sorang pun mencuba...
siap kejar kami u olls...
dah macam orang gila kami bertempiaran lari...
sebab mamat ni macam tak betul pon ada...

sorang-sorang dia kejar untuk terima dia...
tapi semua tak terima...
oshin orang terakhir yang ditanya...
'sudi tak terima dia'
dah kene kejar macam tu of coz la tak dapat terima kan...

memang menakutkan...
lepas tu terus tersedar...
oshin mimpi rupanya..HAHA..

mimpi je la ada orang nak melamar kan...
hahaha....
insyaAllah akan ada jugak nanti...
Just Go With The Flow...

3 ulasan:

Si BuDaK KaChAk berkata...

yup....btol tu....

saya pun mengunakan prinsip

"juz go with the flow"

=)

~Filzati Zulkepli~ berkata...

ish, kalu jadi betul2 tak ke haru smpi main kejar2 lagi? hahaha. takpe oshin, sabar eh :) doa byk2 insyaAllah yg datang nnti terbaik utk oshin ^_^

Oshin berkata...

insyaAllah...ada juga tu nanti kan :)