19 Januari 2012

appointment lagi


macam biasa setiap bulan oshin akan ada appointment...
appointment ape ?
of course la ketatkan braces...

jadi Isnin depan bersamaan dengan raya cina...
oshin da set masa appointment pukul 9 pagi...
maka bertahan lagi la sakit lepas nih dalam 3 hari...

perubahan untuk bulan ni...
oshin perasan bahagian gigi yang kene cabut awal-awal dulu...
dah mula mengecil...
maksud oshin gigi da mula bergerak rapat...

nak kata terasa gigi bergerak tu tak jugak...
tapi bila mainkan lidah kat kawasan tu...
oshin leh rasa la yang gigi dah mula rapat...
kiranya gigi yang berlapis bahagian belakang ni da ada ruang untuk kedepan...

mungkin appointment lagi satu kot baru doc pasang buckle kat gigi belakang nih...
untuk 2 bulan ni bagi gigi lain rapat dulu...
uish x sabar nak tengok perubahan kat gigi nih...
mesti orang akan nampak perbezaan yang sangat ketara...
ngeh3...

nantikan hapdet oshin pasal appointment braces ok !

2 ulasan:

zareliqa afiqa berkata...

Wow! okeyh2..nak tunggu cerita selanjutnya.heee :D

pstt : Oshin, iqa tak nampak lar separuh entry oshin.Sebab ada iklan tu.Iqa pakai netbook jek.huhu=.=

Oshin berkata...

@zareliqa afiqaiqa kene kecikkan page rasanya...tekan control dan scroll down mouse...