1 Disember 2011

tips kurus dari oshin

assalamualaikum..

tiba tiba je oshin rasa nak kongsi tips ngan korang. oshin ni bukan kurus tapi kerempeng. haha. susah betul nak naik berat nih. tapi mungkin apa yang oshin amalkan ni jadi salah satu sebab la kenapa susah sangat nak naik. ngee. jom layan.

1. amalkan makan ikut masa
2. jangan mandi selepas makan ( perut buncit )
3. jangan makan bersulam air
4. makan dalam kuantiti yang sikit ( separuh pon oke la )
5. sarapan wajib amalkan

ni yang biasa oshin amalkan la. mungkin lebih kurang je macam korang semua. tak kisah la nak amalkan ke tidak. oshin saje nak kongsi. hihi. Sharing is Caring

5 ulasan:

Hans Mohd berkata...

tips dapatkan berat badan Ideal ada?

Oshin berkata...

oshin nak dapat berat ideal pon payah wakakaka

zareliqa afiqa berkata...

A'ah..sama lar.kurus~ padahal dah mkn banyak.Berat ideal jgn cakap lar.tak penah! asyik tak cukup berat jep.-.-

YNA berkata...

jeles tgk org kurus, ahaha

CIK MAY berkata...

em..CM kurangkan mkn nasik je...pastu byk mkn roti fibre yg tak sedap tu...haha