2 Disember 2011

Sudahkah anda mendaftar ?

campaign image

assalamualaikum...

kali ni oshin bukan nak berpolitik ok. tapi oshin pasti korang da muak tengok iklan kat tv pasal mendaftar SPR ni kan. buat yang da berumur 21 tahun ke atas tu tak faham faham lagi ke. kalau belum mendaftar cepat-cepat la pergi. bukan lama pon. amik masa 5-10 minit je.

nak daftar ? boleh klik [Sini]

walaupun tak suka politik tapi sebagai seorang rakyat yang sayangkan negara oshin tunaikan jugak tanggungjawab untuk mendaftar. yang tak mendaftar tak boleh nak mengundi. jadi kalau apa apa jadi kat tempat sendiri berkaitan dengan pemimpin jangan nak banyak bunyi eh. dah la malas nak daftar. lepas tu dia pulak lebih sudu dari kuah. macam dia pulak calon pilihan yang tertewas. haha.

dengar kata pilihan raya da nak dekat. oshin first time nak mengundi nih. berdebar jugak. korang yang da mendaftar pulak macam mana. da bape kali mengundi atau sama jugak macam oshin. first time nak pergi mengundi nih. hihi.

oshin da daftar
ni bukti oshin da mendaftar. hihi. korang bile ? klik [sini]

5 ulasan:

Anum berkata...

jom daftar

SiTi FaiRuS berkata...

da dftar...hehe =)

KuNanGKuNanG berkata...

pilihanraya akn datang ni kalai ke 2 sy mengundi..:)

zareliqa afiqa berkata...

baru cukup 21 tahun.Tak sabar nak mengundi^^

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

alamak...ca belom daftar!!!