Pages

6 Disember 2011

semoga rezeki ku di sana

assalamualaikum...

pagi tadi oshin dapat call dari satu company. dia tanya pasal resume yang oshin bagi kat sorang staff. oshin macam blur bila dengar nama staff tu. lepas tu baru teringat yang cousin oshin ada forward kat kawan dia. so cakap je la sepupu saya yang forward kat dia. haha.

lepas tu dia bagitau ada job untuk oshin semak. dan dia emel kan pada oshin. lepas oshin tengok ada 3 job yang dia senaraikan. dan 2 daripadanya oshin berminat. encik yang call ada cakap kalau ada sebarang pertanyaan just emel je pada dia.

pukul 11 dia col, pukul 3.00 petang baru oshin boleh balas. sebab ? oshin tak tau nak tanya macam mana. huhu. puas la oshin call sana sini tanya pendapat. dan sorang kawan oshin bagi idea yang bernas dan buat oshin yakin untuk bertanya. hihi.

sekarang ni oshin hanya tunggu la encik tu balas emel oshin. harap-harap adalah peluang oshin untuk dipanggil temuduga dan seterusnya diterima masuk dalam syarikat tu. kiranya ini peluang oshin untuk melangkah ke tempat baru dan suasana pekerjaan yang baru.

3 ulasan:

Mr.Superman berkata...

pstikn berbaloi k pertukaran kje tu nti.yela..skrg oshin da ada 'baby' baru.so kne ada pendapatan yg stabil. ;)wish u luck babe.

Unknown berkata...

yup..btol abg stalker tu ckp.. tp kdg2 penghijrahan ni mendtgkan kebaikan gak =),but jgn jd cam kite da la.. 2011 tukar 3 tmpt keje.. hehe kite pn de dpt new intebiu ni...

oshin berkata...

thanks abang...sebab tu tanya kt Encik tu ape2 yg oshin tak faham hihi