9 Disember 2011

peluang untuk awak

assalamualaikum...

entry ni oshin tujukan khas buat seseorang yang pernah hadir dalam hidup oshin. tapi oshin pun tak pasti sama ada dia baca ke tak blog ni. hihi. rasanya macam tak baca. haha. kalau tak baca, macam mana dia nak tau kan. entah ape ape la oshin nih. ngehngeh.

layankan aje la ye....

awak,
setelah lama kita tak berbicara aritu awak mulakan langkah untuk menegur saya.
pada mulanya saya memang tak percaya.
sebab sebelum ni orang lain yang berbicara dengan saya.
mungkin jugak sebab saya terkedu kerana awak menegur saya.

awak,
kawan awak dah cerita pada saya.
cuma saya menanti awak yang bercerita selanjutnya.
saya nak dengar awak sendiri yang menuturkannya.
kalau awak seorang yang berani, terus terang pada saya.

awak,
saya pasti kawan awak da bagitau tentang majlis itu kan.
jadi saya bagi awak peluang untuk tunaikannya.
sekiranya awak tak hadir itu bermakna awak tak serius.
saya bukan memaksa tapi saya tak nak rasa terkilan lagi.

awak,
ape pun perasaan awak pada saya.
ape pun niat awak pada saya.
saya terima dan hargai.
sebab,
saya tak mampu untuk buang awak dari hati saya.
awak masih yang istimewa sejak saya kenal dengan awak.
peluang datang hanya sekali.
dan,
saya harap awak takkan sia-sia kan nya.

p/s : kalau korang nak pengsan standby doctor eh kat sebelah. hihi.

1 ulasan:

Anum berkata...

jangan sia-siakan peluang itu