8 Disember 2011

oshin dalam top 25 !

assalamualaikum...

gumbira hati ini tatkala terpandang url blog termasuk list GA Mak Dara. hihi. kalau korang nak tau pagi tadi lepas baca komen Mak Dara pasal nak umumkan pemenang, oshin tak senang duduk. berdebar nak tau sapa menang. hadiah semua memang superb la.

so masuk je ofis petang ni. perkara pertama yang oshin cari blog Mak Dara. hihi. terus ternampak banner yang gojes kat atas tu. hihi. berdebar tak hengat ok. oshin da baca pesanan penaja dari Mak Dara terus scroll senarai top 25.

dup...dap...dup...dap...

ternampak la tajuk filem yang oshin cadangkan pada Mak Dara dalam GA. pehhhh. meloncat-loncat ginjal dalam badan nih. haha. tak sangka terpilih. alhamdulillah. masuk list 25 pon da molek kan. lagipun penyertaan semua hebat-hebat. memang ada tokoh la korang untuk jadi Pengarah dalam Tajuk Filem. kehkehkeh.

so korang nak tengok ke sapa lagi yang terpilih. bini si 'kacak' Ujang pon ada. hihi. sapa lagi kalau bukan YanaMib. kalau nak tengok pergi [Sini]

psst...Mak Dara ni makcik pada Elia JejariRuncing tau hihi da tau ke ? saje nak kabo lagi hihi.

3 ulasan:

Anum berkata...

wow best2

zareliqa afiqa berkata...

owh yeke? baru taw lar.huhu

cerita best berkata...

wou panjang nya pa2 pun abis gak hahaha