5 Disember 2011

bermulalah kisah ku....

assalamualaikum...

semalam oshin ada bagitau kan pasal partner oshin da bersalin. maka, mulai dari hari semalam bermulalah perjalanan oshin untuk bekerja keseorangan di ofis nih. memandangkan staff satu ofis 2 orang je. maka oshin la insan bertuah yang terkena tu. haha.

oshin akan mula kerja setiap hari selama 2 bulan. ikutkan off oshin memang la hari isnin ngan selasa. tapi macam tak sedap la pulakkan kalau asyik tutup je. nanti bising pulak orang atas tu. depa mana la kira hidup kitorang ni macam mana. yang diorang tau ofis tak leh tutup. oke fine !

tapi nanti masa majlis adik. oshin tetap tutup. lantak la kan. takkan adik kawen kita sesedap nasi pataya je nak keje. yang oshin tau oshin da apply cuti. so faham faham la orang atas tu ye. tolong approve cuti oshin. huh !

bila oshin keje time cuti maknanya boleh la dapat cuti ganti. hihi. nanti bulan 3 nak ke sabah. so masa tu la oshin nak gunakan cuti cuti yang tergendala nih. hehe. bijak tak ? tapi sebelum nak pergi cuti tu ada majlis besar untuk oshin uruskan. semoga semuanya berjalan dengan baik. insyaAllah.

3 ulasan:

SiTi FaiRuS berkata...

nak ikot pi sabah.... wiwiwi

Oshin berkata...

jommm...cepat tempah tiket 2 Mac ~ 5 Mac hahaha

Anum berkata...

insyaallah
semuanya berjalan ngan baik