4 Disember 2011

bakso idaman


assalamualaikum...

meh oshin nak buat korang kecur air liur. muahahaha. dah lama oshin mengidam nak makan bakso nih. padahal dekat je dengan umah. tapi tiap kali nak pegi makan. tekak ni mesti nak cari nasi. so terpaksalah tunda niat nak makan bakso nih.

so tadi oshin rasa macam blank nak cari ape untuk makan malam. bila dok pk kedai makan macam semua da muak. so tetibe ter pk bakso. terus tanya adik makan bakso nak. dia pon okeh saje. so kitorang pon pergi la kedai tu.

ni bakso biasa. memang sedap giler hokeh. boleh meleleh hingus kalau makan. haha. dari dulu sampai sekarang dapat 5 biji bebola daging. tak pernah kurang la. sampai sekarang masih terasa lagi kat tekak nih kesedapan bakso nih. hoho. harga pon berpatutan RM4.00.

kalau sesiapa datang Pontian roger la oshin. nanti oshin bawak korang pergi kedai nih. nak tak ?

3 ulasan:

Lieyly ︱ Alia berkata...

xpenah try makan lagi bakso..oke tiba2 teringin !

Onitsuka_hana berkata...

hana suka bakso..pedas2.fuh sedap

normi nieza berkata...

nnt akak g eira blanja..haha