4 Disember 2011

alhamdulillah yan selamat bersalin

assalamualaikum...

malam tadi oshin saje la mesej kawan satu ofis oshin. tanya kat dia da bukak bape cm. haha. oshin pulak yang over tau. tapi dia tak balas. oshin tak kisah lah. mungkin tengah sakit kot masa tu. bagi masa la kat dia. hihi.

pagi tadi tetibe oshin dapat mesej. kawan oshin anta bagitau da selamat melahirkan baby girl pagi tadi. terus terang mata ni bukak. haha. terus oshin tanya pukul bape. bape kg. *nampak tak ke'over'an oshin* ngeh ngeh.

dia cakap tak tau la pukul bape sebab tak sempat tengok jam. haha. melawak pulak dia. yang tak leh blah dia cakap mabeles nak melahirkan tu. cuma dia kene guna vacuum sebab tak larat nak teran. takpela kan. janji da selamat semuanya.

nanti time senang nak pegi tengok baby die la. hihi. buat Yan, tahniah dah jadi mama. semoga menjadi ibu yang baik dan anak yang solehah. lepas ni oshin kene bekerja seorang diri selama 2 bulan. uwaaaaa.

Tiada ulasan: