10 November 2011

tikam nombor tak kene !

assalamualaikum..

oshin kuciwa nih ! main tikam nombor tapi tak kene. no baik punye tapi sayang ada orang bid lagi tinggi. demmm. sadis sungguh hati ku ini.

so ayah suruh oshin tikam nombor lain pulak. kali ni kene tikam banyak banyak. dalam 10 nombor. macam nak putus urat telinga nih dok pk nombor nak tikam. eh apa kaitan telinga ngan ber pk. haha.

so oshin hanya mampu senaraikan 9 nombor je. itupun oshin cari kat no IC ngan 3 nombor telefon. hehe. nak tau ke nombor ape oshin tikam ?

senarai nombor untuk ditikam
3333
6969
5490
6061
6891
1184
4986
1986
7975

ni la nombor yang oshin nak tikam. antara 9 nombor ni, 4 je yang still free takde orang tikam. so oshin amik pendekatan gunakan yang terdekat dan mudah diingat. hihi. cuma tak sama la macam yang sebenar. tapi terbalikkan saje. kire ok la kan.

eh. jangan ingan oshin tak tau hukum eh. oshin tikam nih bukan beli kat kedai 4D tu. ni oshin pilih untuk nombor kete. haha. so agak agak korang mana satu oshin pilih ? ce teka !

7 ulasan:

::Cik Pija:: berkata...

igtkan tikam no ekor tadi. hulaalalaaaaa~

alongxp berkata...

6969 ke 1184 ke sbb nombo fon sy 1844 haha

CIK MAY berkata...

1986..hehe

Abg Stalker berkata...

jwpn abg muktamad. 6891..oshin lahir tahun 1986.doshin kata "terbalikkn saje".so probability tuk no tu ada la kot..:D

Gimi berkata...

klu ikut kiraan oshin 6969...

Oshin berkata...

hihi sila cuba lagi...

Yastro berkata...

pehhh...ingatkan no eko tadi....